Witamy na naszej grupowej stronie 🙂

I budynek


W grupie pracują nauczycielki Agnieszka Wojtczak, Ewa Fiłoc – Tokajuk i Marta Chojnacka, pomoc nauczyciela pani Iza oraz pani Mariola

Grupa jest czynna w godzinach 8.30 – 15.30

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE

LISTOPAD

  • Poznanie litery ,,d”, ,,D”, ,,y”, „k” , „K”, ,,l”, ,,L”,  małej i wielkiej, drukowanej i pisanej. Analiza i synteza słuchowa oraz wzrokowa wyrazów. Kształtowanie umiejętności odczytywania rebusów. Kształtowanie umiejętności wysłuchiwania i wyodrębniania głosek, rozwijanie logicznego myślenia.
  • Zapoznanie z wyglądem cyfry 5 ,6 , przeliczanie na konkretach w zakresie indywidualnych możliwości dzieci, stosowanie liczebników porządkowych i głównych, kreślenie cyfry po śladzie.
  •  Zapoznanie ze znakami matematycznymi: większości i mniejszości (<;>), utrwalanie znaku =, kształtowanie pojęć mniej, więcej, tyle samo, odnajdywania znaków ilościowych między porównywanymi przedmiotami oraz wyrażania ich w języku matematycznym.
  • Koncert Piosenki Patriotycznej-  nauka piosenek, prezentacja artystyczna , rozwijanie wrażliwości muzycznej, integracja społeczności Przedszkola.
  • Realizacja programu Przyjaciele Zippiego  – doskonalenie umiejętności rozpoznawania różnych uczuć i znajdowania strategii radzenia sobie z nimi.
  • „Skąd się wziął pluszowy miś?” -wzbogacenie wiedzy dzieci, wdrażanie do uważnego słuchania i czekania na swoją kolej.
  • Udział w zabawach integracyjnych z okazji Światowego Dnia Pluszowego Misia.
  • Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej poprzez ćwiczenia gimnastyczne,  doskonalenie rzutu i chwytu, wyrabianie zwinności i orientacji przestrzennej.
  • Rozwijanie słuchu fonematycznego
  • „Dwa koty” – rysowanie pastelami ilustracji do wiersza D. Kossakowskiej kształtowanie inwencji twórczej, estetycznego wykonywania pracy.  
  •  Rozwijanie umiejętności pracy w zespołach. Rozwijanie sprawności motorycznych rąk poprzez zabawy plastyczne


Z życia naszej grupy 🙂 

Jeżyki na start

Opublikowano
Już za kilka dni Jeżyki rozpoczną swoje edukacyjne wyzwania.