ZAPYTANIE OFERTOWE

  • dotyczy zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych
  1. Zamawiający:
    Przedszkole nr 100, ul. Częstochowska 16/18, 02-344 Warszawa
  2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wymiana urządzeń sanitarnych w łazienkach dziecięcych i personelu w Przedszkolu nr 100 w Warszawie.
  3. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać do dnia: 06.11.2023 r. do godz. 14:00.
    Oferta powinna być dostarczona:
    – osobiście w wersji papierowej do sekretariatu przedszkola,
    – drogą elektroniczną skan dokumentu z podpisem osoby uprawnionej na adres e-mail: p100@eduwarszawa.pl
    Oferta powinna zawierać cenę przedmiotu zamówienia (netto/brutto).
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Termin realizacji:
    Wykonawca powinien zrealizować zamówienie w terminie od 13.11.2023 r. do 10.12.2023r.
  5. Warunki zamówienia:
    Zamówienie obejmuje:
  • demontaż starej armatury, dostawę i montaż 31 umywalek dziecięcych z bateriami umywalkowymi z termostatami i mieszalnikami zimnej/ciepłej wody (z czujnikiem podczerwieni/ wyłącznik czasowy) wraz z nowymi syfonami, śrubami montażowymi, gumami redukcyjnymi, zaworami przyłączeniowymi, obróbki silikonem, ewentualne uzupełnienie glazury w przypadku jej zniszczenia,
  • demontaż starej armatury, dostawę i montaż 17 misek sedesowych dziecięcych ze spłuczkami, wolnoopadającymi deskami sedesowymi, wężykami, zaworami odcinającymi, przyłączami kanalizacyjnymi,
  • demontaż starej armatury, dostawę i montaż 2 umywalek w łazienkach personelu z bateriami umywalkowymi wraz z nowymi syfonami, śrubami montażowymi, gumami redukcyjnymi, zaworami przyłączeniowymi, obróbki silikonem, ewentualne uzupełnienie glazury w przypadku jej zniszczenia,
  • demontaż starej armatury, dostawę i montaż 2 stelaży podtynkowych (typu: Geberit, Roca, Hansgrohe) wraz z miskami sedesowymi ze spłuczkami, deskami sedesowymi, wężykami, zaworami odcinającymi, przyłączami i odpływami kanalizacyjnymi w łazienkach personelu, zabudowa gips-karton, ułożenie glazury i brakującej terakoty (ok. 6 m. 2),
  • demontaż wewnętrznych drzwi i ościeżnic w toalecie personelu, naprawa ścian, malowanie,
  • zabezpieczenie powierzchni, wywóz zdemontowanej armatury, drzwi, gruzu oraz śmieci poremontowych, sprzątanie.
    Przed przygotowaniem oferty należy bezwzględnie zapoznać się z zakresem i obszarem robót w miejscu wykonywanych prac remontowych, w celu dokonania wizji lokalnej prosimy o kontakt telefoniczny z placówką tel. 22 822 12 52 wew. 6.
  • Cena ofertowa brutto jest ostateczną ceną ryczałtową brutto. Każdy zastosowany materiał budowlany musi posiadać certyfikat i świadectwo o dopuszczeniu wyrobu do obrotu i stosowania na polskim rynku. Wykonawca powinien przedstawić kosztorys wykonywanych robót. Wykonanie odpowiednich pomiarów należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu remontów w placówkach oświatowych. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    Jeżeli w postępowaniu złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Jednakże, ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w złożonych pierwotnie ofertach.
  • Prace mogą być prowadzone od godziny 16:00.
    Wybrane urządzenia wymagają zatwierdzenia kierownika placówki.
    Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych – na stornie BIP Przedszkola nr 100 w Warszawie.
  • Kryteria oceny ofert:
    Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
    Cena – 85 pkt.
    Długość gwarancji: 12 miesięcy – 1 pkt, 24 miesiące – 8 pkt., 36 miesięcy-10 pkt.
    Jakość urządzeń – 5 pkt.
    Łącznie można zdobyć 100 pkt.
  • Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
    O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający powiadomi mailowo.
    Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy